Hogyan szerezhetjük vissza a pénzünket a csaló, nem fizető HYIP oldalaktól?
Információk első kézből. Az eredeti példány másolata.
Sziasztok! Fontos infó a Hyip oldalakkal kapcsolatban , djfrankie től! És itt a leírás , hogyan csináld!
Szia!
Belépsz az alertpay-re és behozod a befizetési bizonylatot. Az később kelleni fog. Rákatt alul a contact – ra, vagy ide:https://www.alertpay.com/en/Contact.aspx
Aztán az Email felirat alatt találod a „Send us a support ticket” na arra katt. A bejövő oldalon a submit ticket alatt ki lehet választani csomó mindent. Na nekünk a „Transaction Dispute” kell. azt kiválasztod, majd next.
Name (Full name on account): a neved
Email (AlertPay login email): az email címed
Method of Payment: itt kiválasztod, hogy az egyenlegedből ment a fizetés, vagy bank ill. hitelkártyás volt
Type of Purchase: megnézed a bizonylatodon de általában service
Merchant/Recipient Email : megnézed a bizonylatodon hogy pontosan milyen címre küldted
Merchant Website URL: az oldal amelyik átvágott
Reference Number(s): a befizetésed referenciaszáma / ha több befizetést reklamálsz akkor egymás után mindegyik/
Transaction completed less than 30 days?: azt kérdezi, hogy a kérdéses befizetés 30 napon belül volt e.
Have you attempted to resolve this issue with the merchant directly?: azt kérdezi próbáltad e felvenni a kapcsolatot az oldallal közvetlenül
I understand it can take up to 30 days to complete the investigation? I will not submit multiple tickets regarding this same dispute. : ezt be kell pipálni annyi a lényege, hogy tudomásul veszed, hogy ez 30 napig is eltarthat, és ez idő alatt nem küldesz újabb support ticketet
a Subject részbe beírsz valamit pl: Help
a message részbe, pedigleírod, hogy befizettél az oldalnak ennyit és ennyit, ez egy befektetői oldal, de nem tartotta be a szabályokat, csaló, és nem fizet. Megpróbáltad vele felvenni a kapcsolatot de nem válaszolt.
Nyugodtan hagyatkozz a google fordítóra ha tő mondatokat írsz megértik miről van szó.
Azután a Verify Submission alatt beírod az ellenőrző kódot, és rákatt a submitra. szinte azonnal kapsz egy email-t. ez csak azt mondja el, hogy felvették az ügyedet és foglalkoznak vele. Rá 1-2 napra kapsz két e-mailt tőlük. Az egyikben leírják, hogy figyelmesen olvasd el a másikat és hogy 10 napod van reagálni. A másik a lényeg amelyiknél a tárgy: Contact Request
ebben látod, hogy mit küldtek el az oldalnak. /Ők seller- nek eladónak hívják./ annyi a lényege, hogy ha az adott oldal nem reagál 5 napon belül akkor az alertpay automatikusan leveszi a számlájáról a pénzt és vissza utalja neked. Ami rád vonatkozik, hogy ha eltelt az 5 nap, akkor erre a levélre válaszolva kell közöljed, hogy nem reagált az eladó semmit. De ha 10 napon belül nem lépsz akkor automatikusan megoldottnak tekintik a dolgot. Nekem rá 1 napra az oldal vissza utalta a pénzt. /És természetesen kitiltott de kit érdekel/ Ekkor küldesz szintén erre a leélre választ, hogy megoldódott az ügy visszakaptad pénzed, köszönöd szépen stb.
Hát nagyjából ennyi.
2011.03.24.
Forrás: http://ptchirportal.eu/e107_plugins/pm/pm.php?show.4456.inbox